Sa-l slavim pe Gigi
Apr 6, 2009 Uncategorized
Sculaţi, fraţi creştini, satanele mascate ni l-au luat pe Gigi, l-au ridicat din căsuţa lui în ziua şfanţului noului mucenic Pavel Rusul, care a fost slobozit din robie şi a suferit mucenicia în Constantinopol, la anul 1683, de sabie săvârşindu-se şi astăzi l-au dus legat la tribunal… Atâta tristeţe am în suflet, când mă gândesc cum ridică el biserici şi cum făcea case sărăcimii, încât lacrimile mi se înnoadă în barba căruntă, fii sii fiice ale mele.
Luaţi exemplul pioşilor săteni care au venit de bunăvoie să-l susţină pe cel care le-a făcut casele luate de ape! Ştiu, o să spună sataniştii că acelor copii ai Domnului în fiecare an le ia apa casele pentru că ei nu fac nimic să prevină asta. Dar nu vă lăsaţi minţile smintite de aşa ceva, oamenii aceia fac ce ne învaţă Sfânta Carte: dacă Dmnezeu vrea să ne dea inundaţie noi nu avem dreptul să ne împotrivim. Că tot Dumnezeu va lumina sufletul cuiva care va veni să ne facă altă casă, să aibă apele ce lua anul care vine. Luaţi exemplul cuvioşilor locuitori ai Zabrautiului, cărora dom’Gigi le plăteşte amenzile pentru curentul luat direct din stâlp şi veniţi în faţă tribunalului să protestaţi. Dacă vă ridică satanele mascate pentru manifestaţie fără aprobare nu vă faceţi griji, Dumnezeu vede şi-i va pedepsi.
Bucuraţi-vă, fraţi creştini, că există fraţi ai voştri capabili de atâta dăruire încât să se ducă să îl susţină pe omul sfânt, căci ei sunt cei care vor aduce triumful Căii celei Drepte. Aceştia sunt oamenii al căror spirit e veşnic treaz, ei sunt cei care au înţeles atât de repede de ce paşapoartele biometrice sit semnul satanei şi tot ei sunt cei care vor ieşi în stradă mânaţi de preasfântă Noua Dreaptă să scoată diavolul din pidosnici.
Sfântul Gigi, căci sfânt este, adevărat vă zic, nu a făcut nimic altceva decât să pedepsească nişte tâlhari, nişte furi care au poftit la bunul lui, cumărat din munculiţă lui de patron de club de fotbal sfânt şi fost oier. A făcut asta pentru că însăşi Maica Precistă i-a spus că poliţia nu i va recupera maşina. Apoi, duhul Maicii Sfinte s-a pogorât asupra piosului Zmarandescu, spunându-i “cu pistolul e mai bine, stai liniştit că nu nimereşti niciun alt creştin, ghidez eu glonţul”. Şi minune, fraţi creştini, glonţul s-a dus fix în hoţul posedat de necurat!
E o zi tristă, oiţe şi berbecuţi ai Domnului, să ne rugăm pentru Gigi Becali, căci dacă intră în puşcărie nu va putea fi votat de noi, creştinii cei adevăraţi şi nu va putea conduce România pe calea cea Curată, impunând legi drepte şi bune cu ajutorul pioasei galerii a Stelei şi a grupărilor sfinte legionare, care luptă împreună cu el pentru Dumnezeu, Neam şi Ţară!
Tags: dreptate, Gigi Becali, justitie, Noua Dreapta, pasapoarte biometrice, Romania, tribunal




April 6th, 2009 at 3:21 pm
8-|
April 6th, 2009 at 3:28 pm
Ah, preacuvioase, credeam ca esti in vacanta : http://amsterdaminromana.wordpress.com/2009/03/27/satan/ Sau ca ramasesei in pana de subiecte : dar cum sa ramai tocmai acum cand batalia dintre Bine si Rau se da tocmai pe teritoriul mult-incercatei noastre tarisoare! Bine ca te-ai intors sa ne arati calea cea buna.Nu declari o zi nationala de rugaciune ptr Sf. Jiji?
April 6th, 2009 at 3:57 pm
lasa-l pe Gigi, zi-le de rock
April 6th, 2009 at 4:21 pm
Cum sa-l lase pe Jiji frate ortodox? Simbolul crestinatatii Gigi Becali nu trebuie abandonat la greu. Ce fel de om fara suflet esti?
Satanele mascatemai trebuiau sa astepte o saptamina ca sa-l ridice si atunci ar fi fost clar ca Jiji este corespondentul pe pamint al lui Iisus. Ar fi fost intemnitat si ridicat pe cruce chiar in saptamina patimilor.
Asa, sta doar pe camera si in credinta lui fara margini joaca table cu hotii si nici macar nu are acces la sfinta slujba de vecernie.
Vocile necuratului circotesc ca Gigi ar fi cerut sa i se aduca brinza de oaie la micul dejun. Asta e blasfemie. Un ortodox adevarat ca el n-ar putea cere sa manince lucruri de dulce in sfintul post al Pastelui.
April 6th, 2009 at 4:22 pm
‘mniezo e alaturi de Gigi!
April 6th, 2009 at 5:44 pm
intru preaslavirea lu gigi , suntem alaturi de tine … un videoclip care poate ii va sensibiliza pe judecatori !
http://www.rocktube.us/yhXVl8KtRCx/Truda___Mesaj_Becalian__New_Video_2008_.html
April 6th, 2009 at 5:52 pm
Acum lasand pe Jiji la o parte, e incredibil sa vezi ca in Ro exista oameni care cred despre cutremurul de ieri din Italia ca e pedeapsa lui Dumnezeu pentru italieni pentru ca au asuprit pe nevinovati, recte romanii din Italia! trist, parca nu mai e de ras..
April 6th, 2009 at 7:11 pm
http://www.youtube.com/watch?v=WpLkSCqMS_0
Sfantul GIGI asculta asa ceva!
April 7th, 2009 at 1:37 pm
Inrosi-i-ar ouale in inchisoare!
April 7th, 2009 at 3:49 pm
Precuvioase, nişte rugăciuni de pocăinţă călugărului programator, că tare netrebnic fu întru folosinţa corectorului lexical la postarea asta.
April 7th, 2009 at 5:31 pm
Prealuminate Daniil Pravoslavnic, vorbeste-ne rogu-te de Stefan cel Mare si sfant.
Simt eu ca neamul nostru de o credinta crasa si proverbiala, o sa il faca si pe Gigi Becali, in curand, cel sfant.
Amin++
April 7th, 2009 at 6:23 pm
are un coleg scris la status, sa-l eliberam pe Gigi si sa se duca in Republica Moldova sa-i dea jos pe comunisti
April 7th, 2009 at 7:18 pm
imbecalizarea natiunii e in pericol, frati crestini. cine va mai salva tara asta de satanistii atei si rationalisti daca sfantul Gigi se alege cu cazier si nu mai poate candida la presedintie? ce se va alege de neamul nostru? ne vor invada liber cugetatorii si ne vor invata copiii sa gandeasca singuri si sa se indoiasca de iadul cel vesnic ce ii asteapta pe cei ce se leapada de credinta stramoseasca. (Doamne pazeste!) asta vrem noi frati crestini? sa dea sfanta biserica faliment? sa iasa femeile din vorba barbatilor? sa ne molipseasca pidosnicii odraslele ca in strainatate? sa invete copiii nostri ca stramosii lor au avut coada? nu se poate asa ceva, frati intru dreapta credinta a Domnului! sa punem mana pe arme si sa ne salvam conducatorul din ghearele necuratului.
April 8th, 2009 at 8:08 am
Tatuaje la 2.50 lei cm2
Tel: sters
April 8th, 2009 at 8:09 am
Ce e parinte, nu-ti place ce scriu?
Nu mai shterge comenturi-le ca nu e frumos
April 8th, 2009 at 10:16 am
Dumnezeu le sterge
April 8th, 2009 at 11:07 am
O fi Sfantu’ Gigi un cioban incult,da’ nu putem sa negam ca a facut mult bine multora care poate acum nu aveau unde dormi.Cat despre acuzatii,oricine ar incerca sa-si faca dreptate singur,daca ar avea posibilitatile lui…
April 8th, 2009 at 1:40 pm
beeeeee
April 8th, 2009 at 1:44 pm
Cu totii trebuie sa fim alaturi de SFantul Gigi, acum ca i se apropie martiriul. Propun ca inainte chiar de ridicarea la ceruri biserica sa il declare sfant, patronul Mioritei, ciobanilor romani si al microbistilor cu sperante huliganice.
Cum am putea ca in aceasta tranzitie perpetua in care ne aflam sa fim lipsiti de modelul sfant oferit de nea Gigi?
April 8th, 2009 at 2:30 pm
[...] in familie (pe care vi le recomand spre lectura!), ultima noutate si subiect dezbatut pe blog este slavirea lui Gigi (da, Becali). Postul despre soarta si viata sfantului patron al ciobanilor este excelent! :blog, [...]
April 8th, 2009 at 4:24 pm
te-ai bahlit
April 8th, 2009 at 5:56 pm
asa da!
http://www.bzi.ro/Copii-nenorociti-de-preotul-mardoi-A49395.html
“L-am rugat in genunchi sa nu ma mai bata cu parul pentru ca lesin, i-am spus ca sunt bolnav de inima. Dar tot m-a batut. Iar parintele, cand a auzit, m-a bagat cu capul in apa, in iaz. Imi baga capul in apa si mi-l scotea. Spunea: «Lesini?! Lasa ca fac eu sa nu mai lesini» Era sa ma inece. Am lesinat”, este marturia lui Marian Gongeanu, torturat de preotul satului Perieni, Valentin Gherman, pentru ca era banuit ca impreuna cu prietenii lui au furat harbujii popii”
Orice bun crestin stie ca “iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti” e text adaugat de dacii masoni in biblie in evul mediu.
April 8th, 2009 at 6:18 pm
superb
April 8th, 2009 at 6:46 pm
Silvia,vine Pravulvoslavnicul si te slobozeste el!
daci sau draci?
April 8th, 2009 at 11:30 pm
creca glumesti
April 9th, 2009 at 1:10 am
daci binenteles. dacii masoni, acei traci din vita nobila
April 9th, 2009 at 7:37 am
existau masoni atunci? de unde stii,ca tu erai mica pe vremea aia…..
April 9th, 2009 at 2:42 pm
Slobozi-ma-sh in gura sfintei Silvia ca multe-i mai ies pe gura, nu stiu cate intra, dar de iesit ar trebui sa fie cam tot atatea.
)
Traci de vita nobila erau daci masoni sa-ntzeleg? dreptate are geocyd ca erai mica atunci, dar si acum. Oamenii “mici” sunt mici tot timpul e o simpla chestie de circumvolutziuni
Fortza fie cu voi…prin mine.
April 9th, 2009 at 5:13 pm
SCOATE NANERUL CU COMPUTERE CRESTINE!!!!!!!!!!!
URAT DIN PARTEA TA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
April 9th, 2009 at 7:21 pm
tradare,va spun!
am gasit la adresa asta http://demaio.info/?p=3445 un comment al iubitului nostru parinte intru ortodoxie,in care admite ca blogul asta unde cu smerenie intram si de unde sorbim invataturi,este o ironie.
pai cum se poate una ca asta? cine ne mai salveaza de parsivul Drac?
daca asa este,pe Daniil il paste iadul vesnic,unde va fi sodomizat de Blackzilla spre rasul celor care nu iau in ras Cuvantul Tatalui Ceresc!
April 9th, 2009 at 9:10 pm
sufletu-mi plange in aceste momente triste …. Preasfintia Sa de Pipera este tinut captiv de acesti pagani netrebnici…
sa ne rugam pt. sufletul lui … Ierte-l dumnezo sa-l futaaaaa!!!! Acum si-n pururea si-n veci vecilooooorrrrr!!!Amiiiiinnnn!!!!
April 10th, 2009 at 11:49 am
Peste ce sa-mi dea ochii cand cautam chestii preaduhovniocesti si rugaciuni noi pe internet:
http://www.myspace.com/churchofanus
Ascultati Vesnica pomenire si binecuvantat
April 10th, 2009 at 11:55 am
cald in gura mi-a placut totimpul caci e samanta vietii acolo si sfantul duh aducator de viata.
dacii masoni erau strans unruditi cu getii penticostali si celtii ateisti
April 10th, 2009 at 8:58 pm
penticostalii, bicepsii, tricepsii si femurii erau migratori iar Jijiii erau incatusatzi si la minte dar si la trup…
April 11th, 2009 at 4:12 pm
Frati si surori, in aceste vremuri de cumpana, fac apel la smerenia voastra, si va rog a ne ruga pentru preacrestinul drept si erect, Gigi Becali.
Acatist pentru Gigi, salvarea Romaniei
” Doamne Iisuse Hristoase, apara pe robul tau Gigi care multa bucurie ti-a adus, contribuind cu bani spre inaltarea bisericilor, indestularea preotilor.
Doamne Iisuse Hristoase, ingrijeste pe robul tau Gigi aflat la mare incercare, printre lupi care vor sa-i sfasie blanita moale si pufoasa, pentru ca Gigi este oaia ta ascultatoare, prin care ne arati dragoastea Ta, dandu-ne bani in diferite ocazii.
Doamne Iisuse Hristoase, fii cu robul tau Gigi oriunde, oricand, oricum, zi si noapte, noapte si zi, langa el, cu el, pe el, sub el, in vecii vecilor, pururea si-n curulea, faca-se voia Ta, Amin +”
April 11th, 2009 at 9:13 pm
piei sutană!
April 12th, 2009 at 12:14 am
Cateodata ai momentele tale e inspiratie.Cand ai scris articolul asta , spiritul Sf Gigi de la Parnaie s-a coborat asupra ta, si tu ai devenit portavocea zbaterilor acestui oier, zbateri refulate cu ciomagul direct in subconstientul sau de marimea unui atom incarcat cu energii paradisiace.
Cioban sau nu, tipul e mult mai popular decat sute de alti profesori universitari. Acest plus de intelepciune, s-a manifestat si atunci cand si-a pus slugile de bodiguarzi sa ii bata pe talhari. Si cum le rupea Smarandescu mana stanga, Gigi ctrstinul a zis : Rupe-i-o si pe-a dreapta, ca sa nu fie stanga invidioasa !
Dar ajuns la parnaie, Gigi avea destula energie care sa il ajute cu tarie sa nu deznadajduiasca si sa reziste nedreptatii ce i-a fost facuta. De aceea s-a gandit sa imparta si la altii : i-o trimis energia rabdarii chiar si lui Smarandescu. Evident, i-a trimis-o sub centura. Acum Smarandescu e mult mai luminat, mai cumpatat si mai contemplativa. La sfarsitul lunii va fi un rob cu totul nou al crestinului Gigi, caci fata lui se va lumina, iar pumnul sau va actiuna sub o noua energie receptata de la sarmanul Gigi
Dupa ce vor fi pusi in libertate vor aparea la TV, si vor transmite aceasta energie cu sarcina duhului crstin, prin intermediul companiilor de caplu, direct in casa fiecarui roman cresthin. Si astgel vom avea o noua Romanie : Romania lui Gigi
April 13th, 2009 at 12:08 am
http://home.att.net/~gazarcher/gigi/index.html
free Gigi
April 15th, 2009 at 1:58 am
I could fall in love with your mind!
Absolut extraordinar, incepand de la titlul de LOL si continuand cu toate ideile doctrinei ortodoxe duse la extrem atat de inteligent…it’s WOW!
Ma inchin tie, Daniile!
April 15th, 2009 at 9:51 am
ba n-auzi … Jiji nu mai iese curand uitatzi-va la mine … HRISTOS PE CRUCE …. BAAARAAABAAS LIBER !!!!!! MOARTE VOUA VANZATORILOR DE TARA SI PATRIE …. (*DOAMNE AJUTA IN PLM SA NU BATA DINAMO*)
April 15th, 2009 at 10:13 am
Urs pacatos de pe taramurile Nauziei caieste te….. Caci prea Sfantul si mare …chestie Nea. JiJi “fie laudat” va cadea ca un martir pentru noi si pentru fanii ca tine ce tzine cu Steaua….si Domnul a luat si a dat….Cupa lu Dinamo….asa ca de va iesi JiJi …pot spune ca e intoarcerea lui Mesiah pe pamantul sfant al Sfintei Tari si iubite de Domnul…RRomania….Amin….testemi sa ma uit la meci sa vad cum se martirizeaza banel….Traiasca tamaia ce ne a blagoslovit aseara…
April 16th, 2009 at 6:38 pm
pravoslavnice, tu esti?!
http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/patimile-unui-preot-fuste-mini-si-invitatii-la-sex-in-saptamana-mare.html
April 16th, 2009 at 10:12 pm
Bine ai revenit, parinte! Ne-am facut griji ca te-au gabjit calugarii dizidenti de la Noua Dreapta a Tatalui, ca te tin intr-un beci si te posedeaza cu crucea celtica intru convertire.
Te-am adaugat pe mess dar nu mi-ai raspuns chemarii. Te inteleg, acum in Saptamana Patimilor sunt multi pacatosi care vor sa ti se spovedeasca. Dar ziceam ca poate mergem impreuna la o molifta, si la protest “fri jiji”. Invitatia ramane valabila!
April 17th, 2009 at 12:39 am
Găsesc teribil de jignitor acest website. Iei de nenumărate ori numele Domnului în deşert fără ruşine, domnule autor. Satira este de înţeles, dar imaginea pe care o pictezi vis-a-vis de Biserică este înfiorătoare. E păcat.
April 17th, 2009 at 1:05 am
Mie mi se pare ca autorul descrie o imagine mult mai blanda decat realitatea.
April 17th, 2009 at 7:57 am
ah tu medievale, vremea in care cenzura si cuvantul liber erau interzise a trecut. oare cand copilul infant, fara pic de cultura generala sau luciditate este botezat, i se alege religia ce il va bantui toata viata nu este o incalcare a drepturilor omului ? abia asta e infioratoare, nu ca niste oameni se defeca pe o falsitate de fabrica de indoctrinat si manipulat in masa, veche de mii de ani.
ce ar fi sa punem copilul infant cand isi alege religia sa semneze si un act cum ca ar fi donator de organe, eventual sa aiba si drept la vot, asa poate poate mai intra vre-un popa in conducerea statului, ca doar ce…suntem stat religios ca cele 13 state islamice de acest tip, eventual facem si romania la fel, sa aiba bisericile dreptul la mai mult de 30 hectare, ca bietii preoti ce au cumparat cu 40mii euro parohia sa aiba ce manca , si binenteles, recupera banii. si asa s-au dus padurile noastre spre siria, moarte pre moarte cacand
April 17th, 2009 at 10:15 am
doamne-ajuta!
April 17th, 2009 at 10:37 am
Iar tu Silvia, deşi suspectez că te numeşti Silviu, de ce eşti atât de ostentativ(ă)?
Generalizezi şi tai în credinţa duhovnicească pentru fiii rătăciţi ai Păstorului. Să-ţi fie ruşine.
April 17th, 2009 at 12:07 pm
parintele Daniil este un model pentru biserica noastra strabuna. el reprezinta cel mai bine ce inseamna sa fi un ortodox si un roman adevarat.
April 17th, 2009 at 5:03 pm
Iar ai dispărut, păcătos bătrîn? treci înapoi şi învaţă oile Domnului despre Patimile lui Hristos! Au oară nu te-ai rugat suficient pentru pravoslavnicii din PD-L care au făcut clerului cadou o mărire de salariu în Săptămîna Mare? Au poate că nu ai bătut suficiente acatiste împotriva necredinciosului de Toader Paleologu, care-a îndrăznit să ridice cuvîntul timid la Sfînta Biserică şi că ceară din banii promişi de pravoslavnicii aleşi pentru sute de biserici în vreme de criză? Păcăieşte-te, păcătos bătrîn, şi roagă-te pentru înălţarea lui Gigi, cel mai român dintre români…şi e machidon! El e pilda Dreptei Credinţe.
amin!
April 19th, 2009 at 1:49 pm
Parinte, niciun articol cu ocazia Sfintelor Pasti?
Eram nerabdatoare sa citesc cateva invataturi specifice pentru aceasta perioada.
April 20th, 2009 at 10:36 am
http://www.220.ro/40BHR80yTb/Preotul-Nebun
parintele nostru sa fie oare?
April 22nd, 2009 at 6:51 am
susceptibil esti si fals in teorii:D
nu generalizez deloc, iar tu te aperi, caci ipocrizia e caracteristica de baza a crestinismului, precum manipularea maselor si inoctrinarea e caracteristica de baza a oricarei religii.
April 22nd, 2009 at 8:32 pm
De paste:
http://www.youtube.com/watch?v=peomUY5jv8o
Bravo Bravo Bravo
April 22nd, 2009 at 10:00 pm
Cred ca am descoperit de ce Pravoslavnicul nu mai scrie pe blog: e ocupat cu celalalt: http://ortodocsilavot.wordpress.com/2009/04/13/de-ce-blog-ul-ortodocsi-la-vot/ Scrie sub pseudonim dar e la fel de delicios
)
April 23rd, 2009 at 12:39 am
da , baietii de la truda, chiar asteptam de la ei o piesa noua! tin sa le multumesc! daniiiiiillleeee vino tuti gurita inapoi si scrie ca de aia te-a trimis al de sus , sa inveti pe oameni caile bla bla bla ! unde draq umblii?
April 25th, 2009 at 10:18 am
Daniile vino inapoi si ne arata calea ce dreapta caci fara tine suntem naufragiati
April 25th, 2009 at 12:33 pm
GIGI AL VOSTRU E O IUDA! SI-A DAT TOVARASII IN PRIMIRE CA SA FIE LIBER. HALALAL!
April 25th, 2009 at 6:20 pm
Nu e el.
April 26th, 2009 at 1:16 am
voi aveţi probleme la mansardă fraţilor =))
April 30th, 2009 at 1:00 pm
Ce tot o tineti cu Becali asta ? Nu e decat un interlop !!!!!
E ultima data cand mai intru pe acest blog stupid, a unui popa (sau ce o mai fi)!!!!
Scoate dracului banerul ala cu,, computere crestine ,,!!!!
April 30th, 2009 at 1:45 pm
Care este problema cu bannerul?
April 30th, 2009 at 3:40 pm
Blog crestin:
klaudiastan.wordpress.com
May 2nd, 2009 at 7:12 am
Pentru tine nu e nici o problema daca in spatele unei imagini pe care scrie,,computere crestine,, e un link la emag!!!!
Daca vrea sa faca un ban cinstit sa puna banerul cu emag,nu asa cum e acum!!!!
May 3rd, 2009 at 9:58 am
Nu vad nicio problema, e in spiritul blogului si imi place cat suflet a pus omul pentru a-si crea imaginea de preot habotnic. Te asteptai sa vezi cu adevarat computere crestine si te simti ofensat din cauza ca ti-au fost inselate asteptarile? Pentru ca asta ar fi singurul motiv care ar cauza reactii atat de violente(nu esti singurul, din pacate). Sau poate ai vreo problema cu EMAGul? Si asta ar fi un motiv.
May 4th, 2009 at 10:28 am
Nu am nici o problema cu Emag-ul ,dar nu mise pare corect sa pui o imagine cu ,,computere crestine,, cu link la Emag!Nu vad legatura intre Emag si acea imagine!
May 4th, 2009 at 3:16 pm
Cam asta ar fi ideea. Ca nu e nicio legatura.
May 7th, 2009 at 5:41 pm
As avea o intrebare: Blogul asta e pe bune, scris de popi? Sau aici doar se face caterinca? Multumesc!
May 8th, 2009 at 7:55 am
Tu ce crezi?
May 8th, 2009 at 12:16 pm
Bine ai poposit pe acest blog robule Bogdan.
Prealuminatia sa Daniil a primit ordin de la staretul manastirii Craii Domnului, Preaerectul Vasile Patina sa imparta invataturile lui Iisus prin limbaj accesibil tuturor, alungand intunericul de pe ochii crestinilor.
De mare bucurie vei avea parte citind povetele de pe acest blog ocrotit de o satra de ingeri luminati frumos cu ros, alb si verde.
May 9th, 2009 at 7:11 am
fericiti cei saraci cu duhul
May 9th, 2009 at 7:56 am
Stii ce inseamna asta?
May 9th, 2009 at 1:05 pm
Inseamna “Fericiti cei prosti” ; dar totusi e posibil sa fie cineva fericit daca nu invata ce e fericirea?
May 9th, 2009 at 7:30 pm
Nu. Inseamna “fericiti ce saraci in duh”, adica cei smeriti, cei care se considera pe ei insisi nimic in fata Creatorului. E o mare diferenta. Esentiala. Este unul dintre versetele cel mai des gresit interpretate. Isus nu a spus niciodata ca ar fi o fericire sa fii prost, insa smerit da.
May 10th, 2009 at 2:16 am
Pentru mine religia e subiectivizarea credinţei şi instituţionalizarea ei şi diferă foarte mult de credinţă; dacă e ceva acolo sus sigur nu e cel din Biblie, Coran sau altceva. Religia e cauza la 75% dintre războaiele din antichitate până acum. Dacă întradevăr există un „Dumnezeu” , o formă de energie, ceva… orice atunci oamenii prin simplitatea lor funcţionează ca o oglindă… refractă, reflectă tot până nu mai rămâne nimic adevărat din acea undă dreaptă. Religia a fost, este şi va fi întodeauna o formă de manipulare, cum spunea şi Ghandi: „Dumnezeu nu are religie.” Mă uit la unii cum aberează aici şi îmi pun mâinile în cap, zici că sunteti zombie fără creier cu icoanele şi Dumnezeul vostru, voi chiar atâăt de disperaţi sunteţi? Nu aveţi chiar nimic în capul ăla ? O zi bună.
May 10th, 2009 at 7:59 am
Acest blog este un pamflet tocmai la adresa acelor “zombie fara creier”. Sigur e un pamflet nitelus “disperat”, pe ici-colo cu iz de blasfemie, dar intentia lui (usor caragialeasca) e tocmai de a satiriza excesele, care se confunda prea ades cu religiozitatea.
May 10th, 2009 at 11:26 am
In esenta e acelasi lucru; sa fii cu capul plecat, sa fii supus, sa fii rob, o unealta. Frumos, nu ?
May 10th, 2009 at 11:28 am
Deci fie alegi sa fii ceva cu tub digestiv si organe reproducatoare – zombie, fie alegi sa fii Om.
May 10th, 2009 at 11:36 am
Da, sa fii o unealta a lui Dumnezeu e cel mai frumos lucru. Un mare filozof crestin spune ca omul e om in chipul cel mai profund atunci cand se pune in genunchi, inaintea Creatorului.
May 10th, 2009 at 2:55 pm
Evident, e minunat sa fii un rob, sclav. Si sa lasam pe Ielohim (Iahve, Sabaot, Adonai, Eli) in treaba lor, invatatura care ne indeamna la fratricid (Cain si Abel), incest (Lot), adulter (cel mai frumos e cand preotul la cununia religioasa spune neveste vorbe .. dulci despre Sarah si Rashela ; practic, indeamna la adulter, una din ele intretinand relaxii sexuale cu faraonul, contra de bunuri materiale, lucru cu care era deacord sotul – deci proxenet),
Calugarul Ieronim (sec.3 en) a folosit cuvantul Dominus (Dumnezeu) cand a tradus biblia in limba latina, inlocuind numele zeilor salbatici mentionati mai sus. Dar, bietul de el, a uitat sa modifice si alte aspecte, fapt pentru care apar multe confuzii in ziua de azi in randul mioarelor ascultatoare.
Exemplu 1 : ” daca veti manca din pomul ….. veti fi ca NOI” (deci mai multe persoane, lucru ce se explica ca Ielohim sunt mai multi – cuvantul inseamna ‘zei’)
Exemplu 2 : hmm, ce a spus Jeshua (Isus) cand era pe cruce/par ? “Eli, de ce m-ai parasit ?” adica “Eli, Eli, Lama Sabahtani”. Desigur, prin “traducere”, Eli inseamna Dumnezeu, la fel ca Sabaot, Ielohim, Iahve.
Personal, aleg viata Oamenilor Liberi si Cutezatori si incurajez persoanele pe care la intalnesc sa aibe idealuri marete, cunoscand Universul prin puterea mintii omenesti.
May 10th, 2009 at 10:35 pm
Alexandra,
Practic in fiecare aliniat din ultimul tau comentariu e fie o confuzie, fie o scoatere din context.
Ma rezum doar la trei:
1. Sf. Ieronim a terminat traducerea Bibliei in latina in anul 405, adica in sec. 5, nu 3. Dinaintea lui cu multe sute de ani (incepand cu sec. 3 inainte de Cristos) dateaza Septuaginta, traducerea Vechiului Testament in greaca.
2. Pluralul “noi” din cartea Genezei se refera la cele trei persoane al Sfintei Treimi.
3. Cuvintele lui Isus pe cruce se regasesc in Ps. 22, scris cu cateva sute bune de ani inaintea rastignirii.
Un mare sfant avea o vorba senzationala, care ar putea avea mare trecere in lumea noastra secularizata: “Pentru cine crede, am o mie de argumente, pentru cine nu crede, nu am niciunul”. Va veni si vremea ta, Alexandra, daca Domnul va voi. Pana atunci, incearca sa nu confunzi libertatea cu iluzia ei.
Pace si bine!
May 10th, 2009 at 10:51 pm
1. Faptul ca e secolul 3 sau 5, nu e asa relevant legat de ce am spus.
2. Sfanta Treime = tata, fiul, duh sfant
Inainte sa fie insamantata Miriam (Maria) de catre duhul “sfant” (avand in vedere ca era maritat, se comite adulter), cine era fiul din sfanta treime?
3.
ma scuzi, dar eu inteleg un lucru de aici. Si da, are dreptate. E simplu : care e oita si ia totul de buna, crede fara sa se gandeasca, normal ca exista …. “argumente”.
“Pentru cine crede, am o mie de argumente, pentru cine nu crede, nu am niciunul”
Dar daca ar vrea sa convinga pe cineva ,,, de ce nu mai are argumente ?
De exemplu, un fizician te poate convinge de anumite fenomene prin demonstratie practica, si te convingi.
Cat despre libertate, ce poate stii un rob? Robul domnului, capul plecat, oita blanda, smerita?
PS: Claudia, esti femeie/fata. Esti inferioara barbatului. Asta e doctrina, faca-se voia lor … ahh, sa.
May 10th, 2009 at 10:59 pm
Sora Alexandra, a intrat Necuratul in tine.
Piei Satano din mintea roabei tale Alexandra!!!
Amin +
Sora Claudia, tare ma bucur sa aflu despre robii preacucernici ai Domnului, care duc invatatura Sa departe, in sufletul carora este vaiapa religiei ortodoxe, singura dreapta si erecta, placuta Domnului.
May 11th, 2009 at 7:58 am
Alexandra,
Raspund doar la 2: Fiul a existat din vesnicie, Bunavestire a marcat inceputul intruparii. E o chestiune elemenentara ca, in momentul in care te apuci sa combati ceva, sa cunosti totul despre acel ceva.
In ceea ce priveste restul discutiei, “I rest my case”. Stii cum se spune, acolo nu e este, nici Dumnezeu nu cere.
Raluca si celelalte avataruri ale autorului acestui blog,
Apreciez umorul, atata vreme cat nu frizeaza obscenul si blasfemia. Probabil ca acest blog, cu un trafic impresionant, e marturia vie a doua lucruri: a) subiectele de pamflet se sfarsesc odata si odata, daca nu vorbesti despre lucruri de sustanta, sfarsesti prin a nu mai vorbi despre nimic; b) si pe net, ca si la televizor, lumea a atrasa e “scandal”, oricare ar fi tema lui. Desigur, traficul de aici se bazeaza mai cu seama pe sutele de postari ale avatarurilor tale, autorule. Repet, admir pamfletul la adresa bigotismului, dezaprob limbajul bulevardier in legatura cu cele sfinte (pe care se vede ca le cunosti indeajuns de bine). Cred ca o dozare putin mai eleganta umorului, ar aduce rezultate mai bune. Mult succes in viitor!
Si…, nota bene, sunt catolica.
klaudiastan.wordpress.com
May 11th, 2009 at 10:27 am
Indiferent de religie (ortodoxa, catolica), tot o schilodire a mintii este. Oricum, in urmatoarele decenii, religiile sunt sortite esecului; e absurd ca in era Cosmosului sa mai creada lumea in mosul Ielohim care tine o agenda cu faptele noastre, insamanteaza virgine, ineaca oameni, catelusi, pisicute, cere parintilor si fratilor sa se ucida intre ei si alte minunatii.
May 11th, 2009 at 11:43 am
PS: Claudia, stii ca Ortodoxia este Calea, nu ? Restul sunt erezii.
May 11th, 2009 at 11:46 am
Stiu ca ortodoxia spune despre ea ca este calea, ceea ce e altceva.
May 11th, 2009 at 12:02 pm
Deci intrebare : Ortodoxia sau Catolocismul e Calea ? Ori alta varianta ? Pentru ca nu pot fi toate. Se poate demonstra ? Nu.
La fel cu Jeshua care ar fi divin+uman (deci in nici un caz divin), la fel cu resuscitarea lui (sa nu uitam ca dupa cam 8 minute, creierul incepe sa se descompuna iremediabil).
Joshua a scris ceva sau era analfabel, manca din pomana la fel ca apostolii sai?
Dar … ferice de cei saraci cu mintea .. ahh. duhul. (ce spune DEX-ul despre cuvantul ‘duh’?)
May 11th, 2009 at 12:07 pm
Uite, Alexandra, iti dau un link si te rog sa te gandesti la lucrurile astea: http://www.catholica.ro/revista/index.asp?articol=222 . E un articol pe un ton mai sugubat, asa cum vad ca-ti place, dar care ofera raspusnuri serioase. Ca sa vezi cum credinta nu exclude ratiunea, dimpotriva. Mai vorbim dupa aceea, putin mai concret daca se poate.
May 11th, 2009 at 12:26 pm
A NU se confunda religia cu credinta.
May 11th, 2009 at 8:08 pm
Tocmai.
May 12th, 2009 at 1:39 pm
sunteti penibili !!! jesus fuckin` christ “pupa moastele”
votati crin antonescu ..
da-l in p`m pe becali !!! ca e un prost
May 12th, 2009 at 3:58 pm
ne-a certat omul de stiinta laic………
May 20th, 2009 at 3:46 pm
Parinte! Azi vazusi ca Google sminteste lumea mai nou, promovand o facatura a diavolului ca cica s-a gasit veriga lipsa. Numai Sfanta Biserica Ortodoxa a ramas curata si indiferent de ce spun vremurile, “stiinta” ramane pe aceleasi pozitii ca in evul mediu. Catolicii s-au spurcat de mult, ba chiar au declarat oficial ca teoria darwinista nu mai e doar o teorie in ziua de azi, ci o certitudine!! Se pare ca oamenii se smintesc din ce in ce mai rau si apocalipsa e aproape..
http://www.nydailynews.com/news/us_world/2009/05/19/2009-05-19_missing_link_found_fossil_of_47_millionyearold_primate_sheds_light_on_.html
May 23rd, 2009 at 9:15 am
[...] Sa-l slavim pe Gigi 2009 aprilie 6 tags: dreptate, Gigi Becali, justitie, Noua Dreapta, pasapoarte biometrice, Romania, tribunal by Daniil Pravoslavnic Articol mutat definitiv aici: Sa-l slavim pe Gigi [...]
October 5th, 2009 at 9:39 pm
sunteti penibili !!! jesus fuckin` christ “pupa moastele”
votati crin antonescu ..
da-l in p`m pe becali !!! ca e un prost
October 7th, 2009 at 5:41 pm
Sper ca Domnul sa iti stearga comentariul pentru spurcatul cuvant ce ti-ai permis sa-l rostesti pe acest site. Nici macar nu ma ostenesc sa te aduc pe calea cea buna explicandu-ti, pentru ca Sfantul Daniil Pravoslavnic a facut-o destul de bine in acest post.
October 11th, 2009 at 3:55 am
Creştinismul originar este cult demonic
Acei care au avut tangenţe cu creştinismul ca religie, în special cea creştin ortodoxă, văd la suprafaţă o credinţă a compasiunii şi a milei faţă de om. Aparenţele pot înşela, o evaluare a surselor primare ale acestei religii va aduce mai multă lumină asupra adevăratei ei esenţe. Să începem cu personalitatea lui Iisus Hristos de unde creştinismul a pornit doctrinar. Referinţele citate sînt din Biblia sau Sfânta Scriptură, folosită de Biserica Ortodoxă Română.
Numele Hristos este traducerea cuvîntului mesia (mai precis maşiah) din ebraică. Înseamnă „unsul”, apelaţia dată de evrei celui care trebuia să vină trimis de Iehova (numele dat de ei lui Dumnezeu) ca să îi salveze. Prin urmare Hristos trebuia să îndeplinească în primul rînd o misiune de salvare a poporului evreu. A astfel de salvare cuprindea eliberarea de sub jugul romanilor precum şi scăparea de răul uman şi social, ceea ce evreii numeau Diavol, Mamona, Belzebul, Lucifer, etc.
Venirea salvatorului poporului evreu era aşteptată de multe veacuri. Conform credinţei evreilor omul trimis de Iehova trebuia să fie nu numai un salvator al sufletelor oamenilor dar şi un rege din stirpea regelui David, personalitatea istorică remarcabilă care făcuse parte din tribul lui Iuda. Noul Testament argumentează că Iisus era din acea spiţă şi prin urmare putea să-şi ceară dreptul de a fi rege al iudeilor.
Omul Iisus şi-a început misiunea cînd avea în jur de 30 de ani. Om fără carte, aşa cum se spune în Noul Testament, era totuşi proficient în regulile iudaice bazate pe Vechiul Testament şi pe alte scrieri existente la acea vreme. Treptat omul Iisus a format în jurul lui un grup de prozeliţi care deşi mic era perseverent în a-l urma în misiunea pe care şi-o asumase. Care erau caracteristicile acestei misiuni?
Matei, 15, 24, redă cuvintele lui Iisus atunci cînd o femeie canaaneeancă chinuită de un demon îi cere ajutor ca să scape de acel demon. „Nu sînt trimis decît la oile cele pierdute ale casei lui Israel” răspunde el. Iisus astfel refuză spunînd mai departe că „Nu este bine să iei pîinea copiilor şi s-o arunci cîinilor”. Cu alte cuvinte Iisus îi numeşte cîini pe toţi oamenii care nu erau evrei. Mai departe, în conversaţia lor, femeia îi răspunde că şi cîinii mănîncă din fărîmiturile ce cad de la masa stăpînilor lor. Iată un episod din Noul Testament care redă vorbele unui om despre care mulţi cred ca este fiul lui Dumnezeu. Şi paradoxal aceşti oameni nu sînt evrei, ci dintre neamuri, cei pe care Iisus îi numea cîini.
O altă caracteristică a misiunii salvatorului era că trebuia să fie rege al iudeilor. A fost oare Iisus rege? Cu siguranţă nu. Întrebat dacă este rege al iudeilor omul Iisus spune că împărăţia lui este în ceruri, deşi evreii aşteptau un rege, aşa cum fusese David în vechime, o personalitate politică de excepţie care să aibă regat pe pămînt nu în cer. Deci nici această caracteristică a salvatorului evreilor Iisus nu a îndeplinit-o.
Mai departe, în misiunea salvatorului evreilor era inclusă pacea, pe cînd Iisus declară răspicat că a venit să aducă sabia nu pacea ca să-l despartă pe fiu de tatăl său, pe fiică de mama sa (Matei, 10, 34-35). Cum poate vorbi astfel cel ce se credea trimisul lui Dumnezeu dacă Dumnezeul lui nu era cel a dezbinării? Cum am eticheta astăzi un om care ar spune că a venit la cineva în vizită cu dorinţa de a-i dezbina casa?
Tenacitatea cu care omul Iisus dorea să-i convingă pe evrei că el este aşteptatul mesia era deosebită. Acest fapt a atras reacţii fireşti. Cărturarii ziceau că îl are în el pe diavol, pe Beelzebul (Marcu, 3, 22). Oamenii ziceau că are duh rău (Marcu, 3, 30), că are demon (Ioan, 7, 20). Însăşi familia lui îl credeau că nu e în toate minţile (Marcu, 3, 21) şi nu credeau în el (Ioan, 7, 5). Omul Iisus etala cu adevărat o comportare stranie. Spune în Marcu, 3, 33, „Cine este mama mea? şi fraţii mei?”. Cum ar fi calificat astăzi un om care şi-ar respinge astfel rudele?
Noul Testament este plin de relatarea faptelor lui Iisus referitoare la scoaterea duhurilor necurate din oameni. În Marcu, 5, 11-13, se spune cum el a trimis duhurile rele într-o turmă de 2000 de porci. După acest episod oamenii l-au rugat să plece de acolo văzînd că lucrează cu demonii (Marcu, 5, 17). Fariseii, oamenii scoliţi în legea iudaică a acelor timpuri, îi spun că cu domnul demonilor (adică cu Satana) el îi scoate pe demoni (Matei, 9, 34). Mulţimea i-a zis că are demon (Ioan, 7, 20; Ioan, 8, 48). Iudeii au spus „Acum ştim că ai demon” (Ioan, 8, 52). Dar el nu a recunoscut argumentînd că diavolul nu poate lupta împotriva diavolului. Vom vedea în cele ce urmează de ce a spus Iisus aceasta.
Episodul cu scoaterea duhurilor din acel om şi trimiterea lor în turma de porci ne face se ne întrebăm ce a rezultat din intervenţia lui Iisus? Oare duhurile au murit prin moartea porcilor? Nicidecum, deoarece acele duhuri, aşa cum intraseră în acel om, sau cum ieşiseră din el pentru a intra în porci, tot astfel puteau intra în oricine altcineva. Pînă la urmă intervenţia lui Iisus s-a soldat cu moartea porcilor pentru că duhurile nu au fost distruse cum s-ar aştepta de la cineva cu intenţii bune. În Marcu 5, 12-13 şi Luca 8, 32, se spune despre duhuri că l-au rugat să le îngăduie să intre în porci şi el „le-a dat voie”, „le-a îngăduit” considerîndu-l astfel mai puternic decît ele. Prin urmare i-au cerut permisiunea ca de la cineva mai mare ierarhic ca ele. Deci Iisus dispunea cum dorea de duhurile rele.
Ne întrebăm pe bună dreptate ce se întîmplă cu duhurile necurate care ies din om? Răspunsul îl dă chiar Iisus în Luca, 11, 24-26: „Cînd duhul necurat iese din om, umblă prin locuri fără de apă căutînd odihna; şi negăsind, zice: Mă voi întoarce în casa mea, din care am ieşit. Şi venind, o află măturată şi împodobită. Atunci se duce şi ia cu el alte şapte duhuri mai rele decît el; şi ele intră şi locuiesc acolo; şi starea de pe urmă a omului aceluia se face mai rea decît cea dintîi”. Aceste trei versete din Sfînta Evanghelie după Luca sînt cele mai revelatoare cu privire la adevăratele intenţii ale lui Iisus. Nicăieri în Noul Testament nu se afirmă că Iisus a distrus duhurile rele care îi chinuiau pe oamenii posedaţi, ci le-a scos sau le-a îngăduit să iasă din acei oameni posedaţi. Logica ne îndeamnă să credem că un om venit de la Dumnezeu, cum se crede despre Iisus, trebuia să distrugă duhurile rele şi astfel să le împiedice să intre iarăşi în oameni. Dar Iisus nu face aceasta. Conform spuselor lui Iisus în Luca, 11, 24-26, un duh rău va reveni în cel posedat cu forţă şi mai mare astfel „starea de pe urmă a omului aceluia se face mai rea decît cea dintîi” (Luca, 11, 26). Mai putem oare crede în intenţiile bune ale lui Iisus? Intervenţiile lui sînt malefice fără ambiguitate. Un duh necurat trebuia distrus nu doar lăsat să iasă din corpul posedatului, ca ulterior să revină tot acolo. Rezultă că toate activităţile lui Iisus de scoatere a duhurilor necurate din oameni nu făceau decît să înmulţească duhurile rele. Iată cum a procedat „fiul lui Dumnezeu” cu „ajutorul” dat posedaţilor de duhuri necurate. Aceasta explică şi faptul de ce Iisus spunea că diavolul nu poate lupta împotriva diavolului. Iisus era mînă în mînă cu diavolul, activităţile lui de scoatere a duhurilor necurate nu erau făcute decît ca să-i impresioneze pe oameni, dar el ştia foarte bine că duhurile vor reveni mai tîrziu în omul de unde ieşiseră, de data aceasta însoţite de alte duhuri mai rele.
Revenind la episodul cu porcii, dacă Iisus ar fi avut cu adevărat putere de la Dumnezeu şi intenţii bune ar fi distrus acele duhuri nu le-ar fi permis să intre în porci şi astfel să fie lasate libere să facă un rău şi mai mare după moartea porcilor. Puterea lui Iisus era prin urmare dată de diavol. Întreg episodul cu porcii arată natura demonică a lui Iisus. Din toată acea întîmplare au rămas păgubiţi oamenii, proprietarii porcilor, care fiindu-le frică de Iisus şi puterea lui demonică nici măcar nu au îndrăznit să-i ceară să fie despăgubiţi. Rezultatul final a fost moartea porcilor, paguba oamenilor şi mărirea răului prin duhurile necurate libere să-şi continuie teroarea demonică.
În ritmul acesta de proliferare a duhurile necurate, care fiecare aducea apoi „alte şapte duhuri mai rele decît el” (Luca, 11, 26), nu este surprinzător de ce duhurile necurate s-au înmulţit peste măsură astfel că au susţinut ceea ce ulterior a devenit religia creştină ca şi cult demonic. Se poate face un mic calcul. În Marcu, 5, 11-13, se spune cum Iisus a trimis duhurile rele într-o turmă de 2000 de porci. Presupunînd că în fiecare porc a intrat un duh necurat, după moartea porcilor cele 2000 de duhuri au chemat fiecare cîte şapte duhuri mai rele decît ele (Luca, 11, 26) rezultînd un număr de 16000 de duhuri necurate. Unde au intrat aceste duhuri mai tîrziu? În oameni, deoarece porcii muriseră. Creştinii care au urmat după Iisus au avut din plin duhuri necurate care sa-i posede. La înmulţirea duhurilor rele au contribuit apoi şi apostolii şi toţi cei care cunosc astfel de metode de scoatere a duhurilor necurate, chiar şi în ziua de astăzi. Se explică astfel proliferarea creştinismului care nu duce lipsă de fanatici şi dezechilibraţi, semne tipice de posesiune demonică. Cazul unor neoprotestanţi („pocăiţi”, cum sînt numiţi de obicei) este tipic: unii se înfierbîntă la adunări arătîndu-şi evident latura de posesiune demonică.
Un alt episod din faptele lui Iisus este cel cu zmochinul. Iisus era înfometat şi a găsit un zmochin care nu avea fructe. Supărat, îl blestemă pe zmochin: „Rod să nu mai porţi în veac!” după care zmochinul s-a uscat. Să spună oamenii care raţionează: Ce vină avea zmochinul că nu avea fructe ca Iisus să le mănînce? Să ne imaginăm că un astfel de om merge la casa cuiva şi cere mîncare. Nu i se dă pentru că oamenii din acea casă pur şi simplu nu au mîncare în acel moment. Apoi cel care a cerut mîncare îi blestemă ca în veac să nu aibă mîncare în casa lor. Cum ar fi etichetată o astfel de persoană care aduce ocară unor oameni pentru că pur şi simplu nu au mîncare atunci cînd el vrea să mănînce? Cazul lui Iisus este cel al omului rău şi iraţional. Un astfel de episod s-ar fi soldat astăzi cu furia oamenilor care i-ar fi tras cîteva beţe pe spinare „fiului lui Dumnezeu”.
Să trecem la învăţăturile lui Iisus. Una dintre ele se referă la ceea ce omul mănîncă. Iisus susţine că nu ceea ce intră în gură îl spurcă pe om, ci ceea ce iese din gură, aceea îl spurcă pe om (Matei, 15, 11). Mai departe tot el spune că tot ce intră în gură se duce în pîntece şi iese afară, dar cele ce ies din gură pornesc din inimă, şi acelea sînt cele ce-l spurcă pe om, dar a mînca fără să-ţi fi spălat mîinile, aceasta nu-l spurcă pe om (Matei, 15, 17-20). Este o învăţătură de doi bani. Cîţi oameni cred că nu contează ce băgăm în pîntece? Dacă cineva bagă în gură otravă sau mîncare stricată nici nu mai apucă să o scoată afară că poate şi muri. Cît priveşte ideea că ceea ce iese din gură îl spurcă pe om cum spune Iisus, afirmaţia lui este de asemenea o aberaţie. Vorbele rele îl uşurează temporar pe om de răutatea din el, deşi aruncatul vorbelor pe alţii nu este o soluţie pentru a scăpa de răul din inimă.
Să analizăm acum doctrina păcatului promovată de Iisus, ideea cum că orice păcat şi orice blasfemie li se iartă oamenilor, dar blasfemia împotriva Duhului Sfînt nu li se va ierta (Matei, 12, 31). Să presupunem că există o ţară în lume care are un sistem juridic ce respectă această învăţătură a lui Iisus. De exemplu, un om ticălos este prins în fărădeligile lui şi adus în faţa judecătorului care va aplica învăţăturile lui Iisus în cazul respectiv. Sînt consultaţi martorii care declară că învinuitul a furat, a bătut cinci oameni la beţie şi a omorît un om cu un cuţit. La judecată omul recunoaşte ticăloşiile făcute adăugînd că a cerut iertare lui Iisus pentru tot răul făcut. „Ai spus ceva împotriva Duhului Sfînt?” întreabă judecătorul. „Niciodată!” răspunde omul. Verdictul: „Eliberaţi-l că şi-a cerut iertare în numele lui Iisus Hristos, dar nu a hulit Duhul Sfînt!”. Întrebare: poate o atare învăţătură a iertării veşnice să vină de la Dumnezeu sau de la Diavol? O astfel de metodă de a face dreptate oamenilor este înşelăciune curată, Dumnezeu nu poate iertă răutăţile oamenilor, cei vinovaţi trebuie să repare cumva răul adus şi să înveţe că repetarea răului nu va fi iertată prin simpla recunoaştere a greşelii. Învăţătura lui Iisus este prostie curată. O societate sănătoasă nu poate funcţiona pe astfel de învăţături fără sens.
Evreii în Vechiul Testament aveau o metoda mai logică, deşi nu era cu totul justă, ideea că se plăteşte ochi pentru ochi. Dar în învăţăturile lui Iisus privind aplicarea dreptaţii se vede mai degrabă mîna diavolului decît cea a unei forţe a dreptăţii. Numai diavolul trece cu vedere faptul că merge şi aşa, că simpla iertare dată de el diavolul poate absolvi pe om de relele pe care le face. Diavolul iartă de păcat pentru a-l ţine pe păcătos mereu în păcat. Este şi metoda folosită de Iisus pentru a-i menţine pe oameni în jugul suferinţei pe care a iniţiat-o în locul salvarii pe care trebuia să o aducă aşteptatul mesia, salvatorul evreilor. Este oare acesta salvatorul? Poate trimisul lui Dumnezeu să-i îndemne pe oamenii să se complacă în rele iertîndu-le tot timpul fărădelegile? Mai degrabă un spirit demonic face aceasta.
Să cercetăm mai departe faptul cum Iisus crede că oamenii lui Dumnezeu pot fi deosebiţi de cei ai diavolului. În Matei, 7, 10-20, Iisus îi avertizează pe ucenici să se ferească de profeţi mincinoşi căci după roadele lor vor fi cunoscuţi. Preceptul este bine ştiut din Vechiul Testament, ideea că pomul se cunoaşte după rod. Să vedem ce roade a adus pomul lui Iisus după aşa zisa înălţare a lui la cer?
Creştinismul a pătruns treptat în lumea zisă „păgînă” prin înfricoşarea oamenilor asupra pedepselor ce-i aşteaptă dacă nu se vor supune noii învăţături. Această frică de pedeapsă persistă şi astăzi fiind practic hrana creştinismului. Fără continua teroare a diavolului, care pîndeşte omul la orice pas, creştinismul s-ar dezintegra. De remarcat este atenţia care se pune pe diavol ca personaj principal şi toate cele care vin cu răul şi suferinţa, răstignirea lui Iisus pe cruce, sîngele, patimile lui, etc. În cele din urmă Iisus pozează în învingător, chiar după ce a fost bătut în cuie pe cruce şi i s-a pus pe cap coroana de spini în locul celei regale a regelui din stirpea lui David. Pe cei mai mulţi oameni traumele mentale pe care le implantează în minţi frica, şi toate aspectele suferinţei şi întunericului, îi bîntuie toată viaţa. Deşi se spune despre „învingătorul morţii”, că a ajuns acolo la dreapta Tatălui, el priveşte cu detaşare întreaga panoramă a suferinţei umanităţii care a urmat după „înălţarea sa”.
Să vedem acum fructele date de pomul sădit de Iisus pe pămînt. Ce a urmat? Războaie, măceluri împotriva evreilor şi ale altora, dezbinare veşnică printre cei care au urmat învăţătura lui Iisus, inchiziţie, arderea oamenilor pe rug, arderea cărţilor, obida oamenilor, cuceririle sîngereoase urmînd crucea însîngerată, care cînd era pumnal cînd cruce, şi multe alte „fructe” ale demonului „înălţat la cer”. Astfel de rezultate ale misiunii sale „salvatoare” ne sugerează că Iisus s-a dus direct în iad de unde nici că-i pasă ce se întîmplă pe pămînt deoarece sistemul introdus de el funcţionează din plin ca fruct al faptelor „mîntuirii” aduse oamenilor. Salvarea care se aştepta din partea unui trimis al lui Dumnezeu este nonexistentă, Iisus nu poate fi decît un trimis al diavolului care în loc de mîntuire a adus durerea.
Cine sînt cei mai în măsură astăzi să evalueze misiunea „salvatoare” ale lui Iisus? Toţi cei care au avut tangenţă cu creştinismul! Salvatorul se dorea un personaj al salvării din durere nu cineva care aduce suferinţă prin sabia pe care cu adevărat a lăsat-o omenirii. Şi sîngele continuă să curgă şi astăzi şi va continua atîta timp cît oamenii venerează pe demonul care a adus suferinţă omenirii cu 2000 de ani înainte. Iată că în ciuda obiceiului diavolului de a minţi, totuşi de cîteva promisiuni s-a ţinut.
Care este spectrul creştinismului astăzi în lume? Nici o altă religie nu are mai multe secte decît cea creştină. Existenţa sutelor de grupări creştine arată cu claritate că dezbinarea generată de Iisus încă de cînd era viu pe pămînt continuă astăzi cu aceeaşi forţă încît te întrebi cum de este posibil ca oamenii să interpreteze diferit ideile dintr-o carte care este destul de coezivă în conţinut, Biblia? Explicaţia nu poate fi decît că Biblia este o carte plină de contradicţii, atît Vechiul cît şi Noul Testament. Cel puţin Noul Testament este grosier privind salvarea oamenilor de la moarte de către cineva care nu s-a salvat pe sine însuşi. Oasele i-au putrezit de mult acolo în Orientul Apropiat. Evreii nu l-au acceptat pe Iisus deoarece nu era nimic în el să sugereze că-i poate salva, că-i poate elibera de sub jugul romanilor aşa cum se aştepta de la un rege din spiţa lui David.
Cine a fost Iisus? Respingerea lui de către evrei în mod automat îl califică drept impostor şi amăgitor. Nimeni nu a făcut o evaluare mai justă asupra cine a fost Iisus decît poporul din care face parte şi în mijlocul căruia a trăit. Şi ei l-au categorisit drept amăgitor. Învăţăturile ieftine şi stupide ale lui Iisus au mai mult marca răului decît cea a binelui. Omul Iisus este un caz demonic a cărui misiune „salvatoare” a supravieţuit prin conjunctura istoriei, prin frică pe care o împlîntă în minţile oamenilor aşa cum numai duhurile rele o fac, deghizînd răul într-un ambalaj pe care scrie fericire şi salvare. Dezbinarea adusă de „fiul lui Dumnezeu” continuă să ne macine sufletele şi să ne despartă inimile cu sabia pe care a promis-o. Şi asta avem astăzi: fiul despărţit de tatăl său, fiica de mama sa, aşa cum se arată în Matei, 10, 34-35. Creştinismul este un cult demonic, cea mai mare minciună care a putut vreodată exista în omenire: venerarea unui demon ca „fiu al lui Dumnezeu”. Iisus este cel care a înlesnit înmulţirea duhurilor necurate îngăduindu-le să iasă din oameni şi să revină apoi cu alte duhuri şi mai rele ca ele (Luca, 11, 26). Pe această bază de idei demonismul creştinismului originar nu poate fi contestat.
Vă veţi întreaba cum se explică atîtea frumuseţi văzute în biserici şi catedrale? Există realmente creaţii minunate care glorifică amintirea narativă a celui care a fost Iisus. Răspunsul este că aceste minunăţii sînt rodul idealului minţii omeneşti, nu cel al învăţăturilor lui Iisus. Creştinismul este o religie parazitară a sufletelor care se întinde oriunde poate să ajungă cu teroarea fricii. Oamenii au creat cu mare elan frumuseţi în biserici şi catedrale pentru a contracara urîciunea creştinismului originar al lui Iisus, idealizînd aspectele durerii, portretizînd un Iisus cu faţa blîndă şi resemnat în faţa morţii, postura victimei care induce milă în cei care o privesc.
Dar cînd este să evaluăm obiectiv consecinţele acestor aberaţii doctrinare gunoiul creştinismului iese la suprafaţă în felul de a se comporta al oamenilor, în modul lor de existenţă, în violenţa şi răutatea socială a unor creştini, deoarece Iisus le-a promis că orice li se poate ierta afară de blasfemia împotriva Duhului Sfînt (Matei, 12, 31). Oamenii sinceri aflaţi printre creştini sînt doar victime credule care resemnaţi şi depăşiţi de înţelegerea reală a demonismului lui Iisus nici nu ştiu practic în mîna cui se află. Pioşi în viaţă, aceşti oameni aspirînd la Dumnezeul adevărat s-au rugat cu devotament lui Iisus. După moarte vor avea surpriza să ajungă în iad unde îi întîmpină Iisus şi le urează bun sosit.
Ce spune istoria despre rolul creştinismului? Puterea politică de-a lungul timpului a înţeles cu realism marele potenţial de manipulare a oamenilor oferit de creştinism, care a fost folosit astfel de toate sistemele sociale inclusiv comunismul care iniţial l-a respins. Ulterior creştinismul a fost tolerat şi folosit în slujba noilor guvernanţi comunişti care, înclinaţi spre rău, exploatare şi minciună, s-au aliat cu cei de-o teapă cu ei, cei care îl slujeau de Diavol întocmai ca şi ei, dar folosind metodele demonului de pe crucea însîngerată, Iisus „salvatorul omenirii”.
Despre cine a scris aceste rînduri nu este nevoie să vă întrebaţi cine este. Am îndrăznit să gîndesc şi să aştern aici cele aflate. Am scăpat de frica de Dumnezeu şi mă gîndesc la iubirea de Dumnezeu. Mă simt uşurat, nu mai port jugul crucii, nu mai sînt un întemniţat al lui Iisus. Privesc la minunile create de Dumnezeu, la cer, la soare şi mă gîndesc cum oamenii acestor vremuri mai pot crede că undeva în Orientul Apropiat, Dumnezeu şi-a trimis pe fiul său unic să „moară” pentru ca noi să avem viaţă veşnică. Dacă un astfel de Dumnezeu face experimente cu noi să afle că nu i-au reuşit. Dar dacă este mîna Diavolului întreaga decepţie a reuşit. Sînt milioane şi milioane de oameni care au asimilat patologia lui Iisus, un spirit al răului de care omenirea este influenţată în prezent în proporţii gigantice. Aceasta ne duce la pieirea anticipată în viziunea apocaliptică din Noul Testament. „Salvatorul” ne învaţă cum să ne tîrîm, cum să purtăm greutatea crucii însîngerate după exemplul lui şi cum să murim, în loc de a ne arăta cum să trăim fericiţi în viaţă, aşa cum un adevărat fiu de Dumnezeu ar face-o. Iisus ne-a adus încet şi sigur la marginea prăpastiei de anihilare a omenirii. Atît cei care au asimilat duhurile necurate, aduse de către Iisus şi de cei care l-au urmat şi îl urmează, cît şi mulţimea oamenilor de bună credinţă în Dumnezeu, care nu au fost încă atinşi de aceste duhuri necurate, hrănesc în creştinism macabrul salvarii oferite de un om mort pe o cruce. Dumnezeule adevărat, unde să Te găsim?